Whitepaper: Sociale middelmatigheid
Hoe zelfs passieve LinkedIn gebruikers hun
zichtbaarheid en connectie kunnen verbeteren.
Hier vind je het laatste nieuws en informatieve artikelen van TAB: The Alternative Board Nederland.
Hoe zelfs passieve LinkedIn gebruikers hun
zichtbaarheid en connectie kunnen verbeteren.
Met marketing spelen we in op het gevoel van de consument. Psychologie speelt hierdoor een belangrijke rol binnen elke marketingstrategie. Een diep inzicht in menselijk gedrag, emoties en besluitvormingsprocessen, kan de strategieën van een merk aanzienlijk beïnvloeden. De toepassing van psychologie in marketing gaat niet alleen over het overtuigen van klanten om een product te kopen; het gaat over het opbouwen van duurzame relaties en het creëren van een positief merkimago. In deze blog onderzoeken we waarom psychologie een cruciale rol speelt in marketing en hoe het een game-changer kan zijn voor bedrijven.
In de dynamische en competitieve wereld van vandaag de dag is het aantrekken en behouden van getalenteerd personeel van cruciaal belang voor het succes van elk bedrijf. Het is niet alleen kosten effectiever om bestaande werknemers te behouden dan voortdurend nieuwe aan te nemen, maar het kan ook leiden tot een hogere productiviteit, betere bedrijfscultuur en uiteindelijk tot groei en succes op lange termijn. In deze blog onderzoeken we waarom personeelsbehoud zo belangrijk is, en hoe je dit in jouw organisatie kunt bevorderen.
In de complexe wereld van menselijke interacties en relaties is begrip van persoonlijkheden essentieel. Het DISC-model biedt een waardevol raamwerk om inzicht te krijgen in verschillende persoonlijkheidstypes en hoe ze met elkaar omgaan. Of je nu leidinggeeft, teams beheert of simpelweg betere relaties wilt opbouwen, het begrijpen van het DISC-model kan een transformerend effect hebben op de manier waarop je communiceert en samenwerkt. In deze blog leggen we uit wat het DISC-model is en geven we je handvatten om aan de slag te gaan.
In de turbulente wereld van het bedrijfsleven is het hebben van een duidelijke en inspirerende bedrijfsvisie als een heldere ster aan de nachtelijke hemel – het leidt je organisatie en team naar succes, óók tijdens onzekere periodes. In deze blog duiken we dieper in op waarom een sterke bedrijfsvisie zo cruciaal is en hoe het als kompas fungeert op de weg naar groei en impact.
Er is de laatste tijd veel gesproken over kunstmatige intelligentie (AI) en hoe het inzetbaar is voor je bedrijf. Het blijft niet bij praten over, AI wordt al vol op ingezet. De recente introductie van ChatGPT heeft de nieuwsgierigheid naar kunstmatige intelligentie vergroot en de belangstelling gewekt voor hoe de tool het beste kan worden gebruikt in de dagelijkse bedrijfsvoering. Het is in alle opzichten behoorlijk indrukwekkend. Zelfs de grote spelers zoals Google en Microsoft voegen de technologie toe aan hun platforms en browsers.
Hoewel verwacht wordt dat AI snel invloed zal hebben op bijna alles wat we aanraken, is het niet de enige factor die de manier verandert waarop we zakendoen in onze post-pandemische wereld.
Eén keer per maand delen wij een aantal tips van onze top. Die wil je niet missen! Laat je gegevens achter en wij sturen je maandelijks zeer bruikbare tips toe.